Alla inlägg den 24 januari 2011

Av sofie collén - 24 januari 2011 18:40

  

Har fixat min praktik plats i dag:) känns kul och få pröva på:)

Jag ska vara på ett avlastningshem där föräldrarna lämnar sin barn för avlastning, på grund av om dom har olika fuktionshinder.:) jag hoppas jag kommer att trivas, kan vara roligt att få pröva på något annat än att bara vara på dagis:) funderar på att kanske söka jobb där till sommaren men får se hur det blir med den saken, och då är ju barnen på skolan på dagarna. Så det är mest kvällar och helger.

Känns så skönt att det är fixat nu:)

Av sofie collén - 24 januari 2011 07:52

  

Nu äre åter en ny vecka med, men om två veckor har vi praktik och det kommer kännas skönt att inte behöva vara på skolan på 4 veckor ska nog pröva på häggen ändå om jag får vara där hos dom , då jag fundera på att söka sommarjobb där, då känns det ganska smart att vara där på praktiken och se om det är något för mig innan jag bestämmer mig för om jag vill sommarjobba där.

Nu äre verkligen inte länge kvar tills valparna födds det är om 6 dagar då man räknar med dig i dag:) så jag hoppas Johannes bestämmer sig snart så man vet om det blir av eller inte.

men nu ska jag ta och fara på skolan:)

Ovido - Quiz & Flashcards