Alla inlägg den 18 januari 2011

Av sofie collén - 18 januari 2011 21:44

 

I morse skrev jag att jag inte tänkte vara på skolan hela dagen men det blev en hel dag ändå. tvingade ju som sakt dit mig sj för att vi i klassen skulle behöva göra det sista innan tidsresan men det blev bestämt att vi inte ska göra den nästa vecka vi måste träna mer vi kände oss inte redo så vecka 15 eller 16 blir våran redovisning om häxprossecen och det känns mkt bättre:)

Sen blev det zumba i  dag med klassen på susannes lektion vi har ju hälsopedagogik med henne så det var därför, jag tog det lungt eftersom jag håller på att bli sjuk, sen lyckades jag vricka foten men kan ju gå på den men visst känns det i bland. Malin kom hit efter hon hade ätit middag och hon väntade på att jag skulle äta min middag sedan blev det en promenad broarna runt och malin hade med sig sin hund cozmos vet inte om jag stavade rätt men, och jag lånade våra grannars hund chippen och dom tyckte det var kul och få träffa varandra så det ska vi göra om:) klädde mig ordentligt eftersom jag håller på att bli sjuk hade mössa vanttar och och halsduk, men ont i öronen hade då jag kom hem. nu ska jag snart springa ner och hämta upp tvätten. sen göra sig i årdning för att lägga sig i sängen så man kanske blir piggare. ha ju inte varit sjuk på länge nu. Blev ju sämre i natt vaknade av att jag ostade och i morse ostade jag en massa slem, så känner jag mig så i morgon igen blire ingen skola för mig då tänker jag ta en vilo dag och göra arbeten som jag ha hemma som måste göras till skolan. Men ni får hare så bra så hörs vi i morgon:) sov gott:) 

Av sofie collén - 18 januari 2011 07:45

  

i dag blire det igen lång dag ska gå på första lektionen för att jag måste så vi blir klar nån gång med tidsresan. sen tänker jag åka hem och kurrera mig i dag och ta det lungt. ha inte sovit så super bra i natt vaknat nå gåner av att jag hostar, ha hostat hela morgonen så ingen lång dag för mig i dag. ska leta rätt på lärarna jag har och se vad jag kan ta hem och göra för något. då jag kommer hem blire till att sova en stund, sedan blire till att ta tag i pluggandet. Men jag hoppas att ni ha en bra dag, så ska jag se om jag kan bli frisk,så får vi se om det blir nån skola i morgon. Men nu ska jag snart fara så ni få ha det bra .

Ovido - Quiz & Flashcards