Alla inlägg den 5 januari 2011

Av sofie collén - 5 januari 2011 17:48

 

var och hämtade ut klänningen i dag och den satt jätte fint såg inte tjock ut i den jag verkligen älskar den men var för liten bak på ryggen, fick inte igen den:) men kommer lösa det på något annat sätt annars för det helt änkelt bli en annan:) men de går nog att lösa:)

I dag lagade jag köttbullar och makaroner jag har faktiskt börja tycka att det är rätt kul att laga mat har inte tyckte de förut , men det är väll en början på det nys året att jag ska bli duktig på den hemma gjorde blev det:)

sen nu under lovet har jag lärt mig att äta kalvsylta och rödbettsallad och dricka kaffe, så nu kan jag snart sitta  och dricka kaffe för den sociala biten:)  men nu tänkte jag diska undan efter middagen och sedan börja städa lite:) så ni får ha en forsatt trevlig kvällen:)  

Av sofie collén - 5 januari 2011 11:46

  

Jag blev på sånt otroligt bra humör i dag för en stund sedan:) jag är hemma hos mamma och pappa och då pappa kommer in med posten och efter jag mamma hade sätt klart på filmen så gick jag och tittade , då är det en lapp som det står att jag ska få hämta ut ett paket:) så nu har äntligen min studen klänning kommit längtar tills jag ska få prova den och se om jag kan ha den:)

Annars ska jag försöka få tag på hon som skulle sy den åt mig så hon ska få se hur den ser ut:) nu känns det verkligen som att studenten närmar sig:)

jag är en väldigt lycklig flicka i dag:D ni får hare så bra för det ska jag ha:)

Ovido - Quiz & Flashcards