Alla inlägg den 2 november 2011

Av sofie collén - 2 november 2011 22:35

 

är nu på häggen och ska jobba 21:00-07.00.

Så mina älsklingar får sova för sig själv i våran nya stora sköna säng.

I morgon ser min dag ut som så att ja , måste på arbetsförmedlingen ja har tvätt stugan och ja måste till nipotik och kolla om min syn,  känns som ja ha fått sjukt dålig syn på sådan kort tid:/och det är inge kul ha haft klåda och varit röd och irreterad i ögonen, nu ett tag, och nu sedan kom det här.

I går var ja till läkaren ha de är första gången på länge jag ha träffat så bra läkare så man gå där i från och är nöjd med sitt svar. har haft klåda i hårbotten och på halsen med, så nu ha jag fått pencelin och  tablett för då det klias, och ett shampo för det har fått fem olika medciner, så nu hoppas jag på något bra:)

Sen blir det väll någon promenad>:) och sova måste jag göra för jag ska jobba 21:00-07:00 i morgonen med:)

Ovido - Quiz & Flashcards