Alla inlägg den 22 november 2011

Av sofie collén - 22 november 2011 18:48

 

Så här kommer ja se ut då min glasögon är färdig, nu ska dom skicka i väg dom och göra dom i årdning sedan får ja ett sms då dom är klara och då kommer ja se ut så här:)


Nu ska ja börja med ett sundare och nyttigare liv, i dag ha ja nämligen blivit medlem i aftonsbladet viktklubb. när ja spelade fotboll så vägde jag 65 kg, och nu ska ja bli sundare och fixa de så ja gå ner till den vikten igen, men jag skulle gärna vilja gå ner till 60.

Aftonbladetsviktkulbb kan man peppa varandra med dom som är med i den, det finns olika recept och kt annat för att gå ner och hålla vikten.


Ja kommer även skriva saker här på min blogg och ge tips själv till er andra om saker ja tycker är bra:)


I kväll läste ja om hur man ska hålla sötsuget borta

- Undvik hunger. Ät regelbundet
- Minska på livsmedel med söt smak
- Ät inte mer än 1-2 frukter per dag
- Sysselsätt dig
- Drick ett glas vatten
- Ligg steget före

 ja tyckte de hära lätt bra så det hära ska jag pröva på:) hoppas de kanske kan hjälpa andra lite med:) hare bra så länge!:)


Ovido - Quiz & Flashcards