Alla inlägg den 5 november 2011

Av sofie collén - 5 november 2011 23:57

 

Johannes ska åka på kurs den 16 men kommer hem den helgen:)

Och den 16 kommer min bästa vän sara och ska sova över, ha inte träffat henne på länge och nu är det på tiden.

Så då täkte ja att vi skulle ha tjej kväll:) och det längtar jag till:)<3

Av sofie collén - 5 november 2011 23:23

 

Nu är ja på häggen och jobbar mitt sissta natt pass för den här veckan. 21:00-08:00 har jobbat sen onsdag natt:) det känns bra:) men kan säga att de ta på och jobba nätter , men det gör inget:)


när ja kom hem i morse så satte sig iza upp och var så där lycklig igen en lycklig är = en lycklig matte:) ja la mig isängen och hon började pussa på mig:) åå vad jag mår bra så länge hon mår bra:)

Av sofie collén - 5 november 2011 05:44

  

Sitter vaken på jobbet har jobbat en till natt i pass 21:00 - 08:00 sitter även och lyssnar på musik för att hålla mig vaken:)kl  08:00 åker jag hem till älsklingarnqa i lägenheten kryper ner och kunna sova:)


Av sofie collén - 5 november 2011 01:30

  

Före

  

Efter

 

Ni får se dom här två bilderna nu:)

och då ja känner att sovrummet är färdig med inrednings så ska ni få se hela:) Men jag är super nöjd:) och den nya sängen älskar jag den är så skön. blev verkligen nöjd med sovrummet, ju mer man gör om ju trivsamare blire:)

Av sofie collén - 5 november 2011 01:09

  

I morse då ja gick av mitt natt pass så for jag hem på en gång och la mig och sova, jag vaknade kring 13.00 drog mig fram till kvart i 2 , och tänkte på att jag inte fick glöma och ta pencilinet och det gjorde jag inte. Sedan for jag till  granvåg för jag vill träffa hämta iza och gå ut på promenad med henne. Men när jag kommer ditt så säger svärmor att hon inte är nå pigg. Iza låg ine i vardagsrummet så ja gick ditt, och där låg min lilla älskling, när hon fick syn på mig så satte hon sig upp och började vifta på svansen, hon blev glad över att jag kom och att ja fanns där, men det var ändå inte den dära glada iza som det brukar vara. Ja gick fram till henne och hon pussade på mig lite och sedan la hon sig ner igen. Det är verkligen jobbigt då man ser att ens hund mår dåligt och den verkligen har den blickan att det är jätte synd om mig, och man tycker verkligen synd om dom. Och man mår själv inte så där jätte bra då för man blir fundersam,men ändå har man haft funderingarna om det kan höra i hop med löpningen att göra. Och hon bara sover mest.Men Johannes hade ringt till min moster i kväll som jobbar hos vätrinärena här i sollefteå, han berättade hur det låg till och hon sa att dom brukar bli så . Så det blev en sån lättnad känns så skönt då man liksom nu vet då vad det är. Men jag verkligen synd om lilla älskling. Längtar tills hon har piggnat på sig igen.

Ovido - Quiz & Flashcards