Alla inlägg den 23 november 2011

Av sofie collén - 23 november 2011 08:20

Godmorgon!:)

Nu ha ja ätit min första frukost på väldigt länge. ja är en såndan tjej som i vanligafall hatar att äta frukost direkt då ja kliver upp på morgon så ja ha drukigt nutrillet bara för att ja ska få i mig något så ja inte går på en tom mage. Men nu har ja ätit min bärdröm med hallon i. och en Wasa sport fullkorns hårdbröd med men en basturökt lönneberga skinka 110 kalorier i . hårdbrödmackan 340 kalorieri. bärdrömen är de en mild yoghurt med en fett halt på 2% som det är 70 kalorier i och hallona 45 kallorier.

Ja kan ju bara tala om att jag blev väldigt mätt på frukosten:)


Men nu väntas de promenad med min hund Iza och med Erika Näsholm:)

så nu ha ja inte tid att sitta här för länge. så hare så bra så hörs vi ikväll kanske:) hare bäst!

Ovido - Quiz & Flashcards