Alla inlägg den 6 november 2011

Av sofie collén - 6 november 2011 05:28

 



















om 2 och en halv timme har jag gjort mitt sista arbetspass för den hära veckan.

Så nu kan man väll säga att jag går på helg :) ifall dom inte ringer ut mig.

När ja kommer hem ska jag lägga mig en stud i fall mina älsklingar ligger och sover annars blir till kvällen så jag kan sova till natten, har varit bra nätter här på häggen, men längtar faktiskt till att ska få sova nå nätter nu bredvid mina älsklingar i våran nya säng:)

Min dag ska se ut som så i fall jag orkar.


Ska ta med mig Iza på en längre morgon promenad ifall hon är pigg i dag, det värkar vara lite olika dag från dag då hon löper så får se.

Sen hade jag tänkte försöka damma i lägenheten.


Och i kväll ska ja försöka hinna med ett pass på gymmet:)



Av sofie collén - 6 november 2011 02:25

    

Dom hära tavlorna fanns på mio i lågsele för ett tag sedan, men nu finns den bara den ena,så ja funderar på att beställa dom till sovrumet:)


Ååå vad ja längtar till torsdag kväll, för då ska vi åka ett gäng till övik och kolla på tre kroner mot tjeckien:)


Sedan jobbar ja på fredag på 105an 08-15.30:)

Ovido - Quiz & Flashcards