Alla inlägg den 30 november 2011

Av sofie collén - 30 november 2011 20:18

 

nu vare ett tag sedan igen:)


Men här har ju nu fått mina nya glasögon som ja ska börja använda på heltid, så nu ser jag allt lite klarare:)


I dag hade ja tvättstugan hann tvätta en maskin och sedan då jag hade varit ner och hämtat tvätten så hade min telefon ringt. och då hade ja ett missat samtal av vikariepoolen om att dom behövde ut en vikarie på skedomsförskola, åå va ja blev glad där hade ja min praktik för två år sedan. Och nu är ja inskriven i deras vikariepool med och nu är ja helt plötsligt vikarie och kommer gå in extra där då de behövs:)   sen tycker ja de är lite extra kul eftersom det är det dagiset jag gick på då ja va liten, så de känns väldigt roligt:)  sen tycker ja ja de är kul för både på skedom och häggen ha ja haft praktik och ja är nu vikarie på båda ställerna och trivs på båda ställerna med. Det känns bara helt underbart:) 

Men nog känns de att de är första dagen på ett dagis på väldigt länge det känndes då man kom hem man va helt slut, men de vare värt:)


Nä nu ska ja väll försöka göra någon nytta här hemma med och inte sitta här.:) men ni får hare så bra för de ska ja ha:)

Ovido - Quiz & Flashcards