Alla inlägg den 4 november 2011

Av sofie collén - 4 november 2011 01:11

 

mina älsklingar<3<3<3

i går morse när jag slutade ville jag bara komma hem fort jag hade en längtan efter att få träffa min hund som jag trodde skulle finnas hemma i lägenheten, jag trode ja skulle mötas upp av iza då ja kom hem, men det kom ingen iza fram kollade om hon låg och sov i våran säng i sovrummet, det var ingen iza där  heller, jag roppade på henne men hon kom inte , kolla om hon låg i vardagsrummet men inte där heller och i köket men ingen där. Jag ringde johannes och frågade vart iza var och hon var i granvåg,

Jag som hade sätt fram i mot en morgon promend och sedan lägga mig i sänge gossa men så blev det inte. Jag gick på promenad ändå sj men blev ingen lång då, de känndes så tomt att gå utan iza.

Jag hade ju bestämt mig för att lägga mig efter att ja hade varit på arbetsförmedlingen , och till nipoptik. och tänkte gå den härliga morgon promenaden med henne då.

Så  i morgon då jag slutar så vet ja att iza troligast är i granvåg, får se om jag går en kort promenad för att få friskluft, eftersom jag inte har någon tvåttstuga eller iza eller af eller nipotik, har inget på schemat mer än att jag ska gå en promenad och sova, ska lägga mig i tid så jag orkar med natt passet då igen.


Dom bästa ja har!<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards