Alla inlägg den 13 november 2011

Av sofie collén - 13 november 2011 19:25

nu har jag gjort mitt första 24 timmars pass på häggen och det gick riktigt bra:)

Ha varit och hälsat på min mor i dag och det var underbart att få träffa henne igen:)<3 längtar tills hon kommer hem igen<3


Nu sitter ja här och väntar på att björn gutavsson  ska börja:)


I morgon blire en härlig morgon promenad med iza antagligen i kyla skulle ja tro. Sen måste ja springa på banken. Och ja ha tvättstugan hela dagen lång, och det känns tungt men det måste göras sånt med. Men nu ha ja skrivit nå rader så får ni hare så bra. Kram kram:)

Av sofie collén - 13 november 2011 00:05

              

Dagen har varit bra här på häggen. Nu då jag sitter upp själv ha ja kollat på så mkt bättre och dumpa honom . Och pratar med älsklingen i telfon och pratat med min bästa vän som jag inte hört rösten på länge. Men på onsdag kommer hon och sover över hos mig:) och älslingen fara på fackurs igen.


Fick även höra rösten i kväll på min underbara älskade mamma som jag tänker åka hälsa på i morgon:)

Har även pratat med Milla på facbooks som var länge sen. Så de ha varit en bra kväll:) men nu måste ja nog gå och lägga mig så jag orkar upp i morgon och jobba, jag slutar 09:00 i morgon bitt:) Så nu får ni sova så gott för det ska ja göra:)

hej då!:)

Ovido - Quiz & Flashcards