Alla inlägg den 4 mars 2011

Av sofie collén - 4 mars 2011 09:57

Ja i dag har jag varit ute och gått 20 min nu på morgonen:) sedan blev det engelska läxan som nu är klar:) så nu ska jag bara skriva om dom två sista aktiviterna och sedan ren skriva de på datorn:) Sedan är det en massa att göra på religons arbetet:/ men jag hoppas det kommer till att gå  bra:)

Sedan äre om jag orkar skriva lite om Pa arbetet:) sedan är jag klar med mina läxor som jag haft under Apun skönt:)

fredag Apu 12:00-21:00

lördag Apu 08:00-20:00

Söndag Apu 08:00-18:00

Sedan har jag tyvärr haft färdigt min apu i 4 veckor kommer sakna stället, men jag hoppas på att jag kommer kunna få sommarjobba där, för jag har verkligen stortrivst här:)


Sen till veckan äre lov och då fyller jag år på torsdsag då fyller jag 20 år, så nu får man gå in på boa:)


har även lagt till mig tillgänglig för att kunna jobba på lovet:)  så vi får väll se hur det blir med den saken då:) och jag måste verkligen få klart religonen:)

och efter lovet går jag i skolan i 2 veckor sedan blir jag ledig en vecka för då har vi fått hem våran lilla valp:) åå vad jag längtar, tiden bara rinner i väg, det känns som att de var alldeles nyss dom små kom till världen, men till veckan blir dom faktiskt 6 veckor:) så nu är verkligen inte länge kvar kan kännas som en evighet men det kommer gå så fort ändå:) men ni får ha en trevlig dag för det ska jag ha:)

Ovido - Quiz & Flashcards