Alla inlägg den 15 mars 2011

Av sofie collén - 15 mars 2011 23:07

  

I morgon ska jag bli klar med religons arbetet, och skicka in 2 ansökningar till i morgon:)

Har nu sökt sommarjobb i kväll på Häggen och skogsgläntan

alla Jobb jag ha sökt än så länge är

Häggen

skogsgläntan

Hundavelstationen

Ica långgtan

personlig Assistent


Så nu hoppas man på att kunna få något jobb i sommar:)

nä nu ska jag gå och lägga mig sov gott!:)

Av sofie collén - 15 mars 2011 23:04

 

Nu är våran lilla flicka 7 veckor:) en vecka kvar nu är det inte alls länge kvar.

Nästa fredag sitter jag på tåget ner till s-holm 9 min över 6 på morgonen:) är fram kvart i 10 då hämtar vi henne och sätter oss i bilen upp till sollefteå igen:) längtar verkligen nu:) 

Av sofie collén - 15 mars 2011 13:23

     

Nu tänkte jag gå på stan en sväng, ska kolla om jag hittar något på Kapphal då jag fick presentkort där då jag fyllde år:)

Så nu är ju hålen på sin plats på örat har snart haft dom i en vecka:) Och så här ser mitt hår ut då jag använt trippeltången:)

Av sofie collén - 15 mars 2011 11:55

    

har varit ute och gått i dag med:)

dom här bilderna är sedan i går då jag var ute och gick:) 

Av sofie collén - 15 mars 2011 11:50

här är både grejer jag fick då jag fyllde år och saker vi ha köpt till valpen:)  

Av sofie collén - 15 mars 2011 08:41

glömde kabeln hos mamma och pappa till kamran, så blir nu till att gå upp till remsle och hämta den så ha man tagit sig promenaden i dag med:)

då ska jag lägga in bilder sedan i dag


Min dag

ledig från skolan

vaknade 20 över 8

lysnnar på musik

ska äta frukost

ta mig en promenad till mogatan

hem igen

ringa ett samtal

titta på stan en sväng

hem igen

äta någon middag

sätta mig och plugga

och få i väg jobb ansökan i kväll:)

så här ser min dag ut:)

Ovido - Quiz & Flashcards