Alla inlägg den 10 mars 2011

Av sofie collén - 10 mars 2011 14:50

 

ja i dag fyller jag hela 20 år och det känns kannon bra, dagen kommer firas med släkt och familj och en vän har varit hitt. Det har varit en underbar dag en och jag vet den kommer sluta kannon.

I dag har ju jag och älsklingen varit tillsammans i  4 år och det känns lika underbart fortfarande, skulle aldrig byta bort dig mot någon annan. Du har fångat mig och jag kommer aldrig kunna slita mig loss, du är min drog. Älskar att höra dina andetag jag älskar dina läppar jag jag älskar allt med dig. Du får mig att stå  att hålla mig kvar på gjorden. jag älskar varje min varej sekund jag är med dig. varje sekund min eller timme eller dagar en dygn jag inte är med dig så vill jag  bara att du ska komma till mig. Du är mitt allt<3

Ja och om två veckor till så flyttar det in en till medlem hos oss något jag önskat mig i alla år jag funnits, och nu går äntligen den drömmen i upfyllese. längtar till våran lilla flicka kommer hem :)

vad mer kan jag begära? jag har min pojkvän min familj släkt vänner, och min älskade katt, och snart min vovve jag viljat ha i alla år:) jag har en lägenhet jag bor med min pojkvän i:) det kan nog inte bli bättre än så här just nu, och jag älskare.

Om några år har jag barn och hus och ett jobb:) mitt liv är så som jag vill. Jag stor trivs jag älskar mitt liv. <3


Det som känns tråkigt den  hära dagen är att farmor inte kommer, känns tomt då du inte finns här, men du äter nog tårta i himlen och firar mig där sakanden är stor efter dig jag älskar dig farmor!


Sen är det ju tråkigt då inte bibbi min gudmor kan komma då inte hon är nå pigg,men då hon känner sig piggare tänkte jag ta hit henne.

Ovido - Quiz & Flashcards