Alla inlägg den 25 mars 2011

Av sofie collén - 25 mars 2011 23:09

       

I dag då vi kom och hämtade Iza så fick jag hålla i henne på en gång och hon började slicka mig i anskiktet på en gång.:)

Isabelle och hennes Mamma var Jätte trevlig, är super nöjd med dom som uppföddare, för dom är verkligen seriösa, dom bryr sig verkligen om alla valpar och det känns kannon bra.

Resan gick jätte bra hem, hon var lite nyfiken och sen sov hon och sen skulle hon slicka på en igen:) hon är världens goaste valp:) Det var inge problem då vi kom hem och hon har sprungit runt här hemma, busat på, och nu ligger hon här bredvid mig och Johannes i soffan och sover som sakt som ni ser på bilden:)Men kissa vill hon inte göra ute hon tycker det är lite kallt ute. Men nu ska jag mysa med Johannes och henne:) Jag kan ju bara säga vad vi älskar henne, hon kommer få så mycket kärlek. hare så bra för det ska jag ha:)

Av sofie collén - 25 mars 2011 04:09

Nu åker vi om cirka en timme!:)

Nu äre äntligen dagen här och vi ska äntligen hämta hem valpen:)

Ovido - Quiz & Flashcards