Alla inlägg den 14 mars 2011

Av sofie collén - 14 mars 2011 20:20

har varit duktig i dag har varit ute och gått minst en mil iallfal:)

Av sofie collén - 14 mars 2011 13:40

  

Ja nu tänkte jag gå ut och gå innan jag tar tag i saker här hemma, passa på då det är så fint väder:)

i kväll blire till att göra klart religonen och sedan göra lite andra läxor så jag inte behöver ha en massa läxa vecka 13 då jag ska vara hemma valpen:)

skriver senare:) har tagit kort på det jag köpt och fått till valpen, så ska ni får se:)

Av sofie collén - 14 mars 2011 07:51

Det är otroligt vad tiden går fort den känns som att de var nyss våran tjej föddes:) Men nu har jag haft praktik i 4 veckor haft sportlov och hunnit fyllt 20 och puff sa det så är hon faktiskt 7 veckor i morgon så om en vecka bor hon äntligen här, hur mysigt kommer  inte det här bli, att ha en lite valp här hemma:) hon är världens finaste,och hon kommer få så mkt kärlek och kommer till och stortrivas här, vi längtar så fruktansvärt mycket. Men nu äre inte länge kvar tills jag sitter på tåget ner till s-holm för att vi ska hämta hem henne. Vi ha köpt massa hund saker nu med, ska lägga upp sedan:)

Men nu ska jag fara på skolan igen och nu äre inte allt för länge kvar till studenten heller det är ju mindre en 100 dagar kvar; tror jag räknade ut i går hur många veckor till det var och jag tror det var 13 veckor kvar sen så är det studenten, fy vad jag längtar nu. Men kommer sakna min klass otroligt mkt.

hörs i kväll!  

Ovido - Quiz & Flashcards