Alla inlägg den 11 mars 2011

Av sofie collén - 11 mars 2011 16:03

  

Ha varit på stan i dag :) fick presentkort på att ta hål i öronen så nu tog jag tre hål till så nu har ja 3 i det vänstra och två i det högra:) äntligen:) ha viljat haft så länge och nu är dom på sin plats:)

Matilda Johannes lilla syster var med mig på stan, det var trevligt det var evigheter sen vi var med varandra så, så vi gick och åt lunch:)

Sedan Möte vi upp Johannes och handlade saker åt valpen:)

I går fick jag en bia bed och hund godig och en 2 hundleksaker och i dag har vi inhandlat 2 matskålar och ett koppel och en bilbältes sele som till hunden:) nu äre inte länge kvar och jag längtar så himla mkt, det är så kul att handla saker nu:)

Av sofie collén - 11 mars 2011 07:57

  

I går hade jag en toppen bra dag den var helt undebar:) ska ta kor på det jag fick sedan:)

Hund fast den kommer 25 mars

bia bed

hund godis och leksaker

trippeltången

chocklad

parfym

pengar

skålar

dusch tvål

deo

presentkort

presentkort hos frissan

presentkort för att ta hål i öronen:)

blommor:)

är super nöjd med allt:)

tack alla inblandade:)


I Dag är jag uppe som tuppen:) jock fick komma hit medans mamma och kajsa är på kurs:) så ska snart gå ut och gå med han:)

sen får vi se vad dagen har att erbjuda:)


Ovido - Quiz & Flashcards