Alla inlägg den 24 mars 2011

Av sofie collén - 24 mars 2011 21:51

  Nu tänker jag gå och lägga mig, tänkte ställa klockan på 03:00 och kliva upp och göra mig i årdning i lung och ro och sova i bilen på vägen ner till s-holm , vi sa att vi skulle tas oss i väg till halv 6 och då sa jag att vi åker här i från halv 5 eller 5 så vi är frame lämplig tid sen blire en lång resa hem med:) men i morgon har hon äntligen flyytat in till oss:) äntligen ska jag få ha min älskade Johannes hemma igen och våran underbara hund. ska bli så skönt.Nu har Johannes varit borta och jobbat nog länge, men det ha varit mysigt och få känna längtan efter han som då han bode i härnösand:) så nu äre som att det kommer pirra lite i magen för att få träffa han i morgon och för att hämta valpen:)


alla saker jag ska ha med mig till hunden

koppel och halsband

vatten flaska och skål för att hela upp vattnet i

en filt

bajsbåsar

handdukar

och en sele:)


Kommer bli en underbar helg:) en familj helg jag Johannes och valpen:) helt underbart!:)<3

Sov gott:)

Ovido - Quiz & Flashcards