Alla inlägg under januari 2011

Av sofie collén - 14 januari 2011 17:03

  

Jag vill se gärna ha en sån hära hund:) det snurrar i mitt huvud hela tiden tänk om jag hade en:)

Av sofie collén - 14 januari 2011 17:01

  

nu är jag på topp humör:) fick min studentklänning i L och jag kan ha den längtar tills jag få gå ner till parken med den:)

det är inte den som är på bilden. Vill inte lägga upp den vill inte att så många ska se den:)

Av sofie collén - 14 januari 2011 10:36

I Dag är det fredag igen och jag ha sovmorgon till klockan halv 1 sen slutar jag 10 över 1 kung dag som alla fredagar:)

I kväll kommer kanske emelie och jocke och äter middag med oss i kväll:) skulle verkligen vara super kul, så vi får se hur det blir med den saken:) Och går kväll kännde jag att jag hade ont i halsen och har det även nu så jag hoppas jag inte åker på förskyllning.

Jag blir tokig det går inte att ladda upp bilder har nu försökt i två dagar men de fungerar inte:/ jag vill ju ha bilder till mina inlägg annars blir det så tråkigt då det bara är text som nu.

 Men ni får ha en bra dag den ska jag ha:)

Av sofie collén - 12 januari 2011 10:52

I  dag ser min dag ut som så att jag har sovmrgon till 11:40 och då börjar min engelska sen ha jag svenska och sen slutar jag klockan 10 i 2 har jag tvättstugan. Sen slutar kvällen med studentfest på valevet:) jag hoppas på att det blir riktigt roligt:) men ni får ha en bra dag för det hoppas jag på att jag kommer att ha:)

Av sofie collén - 10 januari 2011 22:25

  

I  dag är det den 10 de och det känns toppen jag och älsklingen ha varit tillsammans i 3 år och 9 månader det är verkligen hur underbart som hälst:) å jag hoppas på många år till det kan verkligen inte bli bättre det är bara så underbart:)


I dag vare första dagen efter det sista jul lovet,var riktigt trött eftersom vi inte somnade för en efter 3 i natt jag och hannes vi bara vred på oss gick inte och somna så hoppas på en bättre natt i natt:)

jag höll på att somna på alla lektioner så nu ska jag försöka kryppa till sägen brevid älsklingen och försöka sova så man orkar med dagen i morgon.:)


I  dag skickade jag tillbaka klänningen så nu ska dom skicka den i L så nu hoppas jag på det bästa.


men nu är de sängen som väntar go natt:) 

Av sofie collén - 10 januari 2011 07:45

nä nu ska jag börja vandra till skolan.

tur att jag slutar 5 i 1 så det är inte en allt för lång dag:)

  

Av sofie collén - 9 januari 2011 23:25

  

nu har sista dagen på lovet varit och skolan börjar i morgon, ha verkligen ingen ork alls till skolan, men får väll försöka tänka posetivt att det är sista termin sen så är det studenten och då gäller att hitta ett jobb så man får i hop lite pengar. Men nu ska jag packa ner mina skolsaker så det är gjort. Och i morgon börjar värdlens bästa svärmor och ska plugga med:) så då får man se hon lite på skolan med:) men ni får  hare så bra så hörs vi.

Av sofie collén - 8 januari 2011 19:40

  

tog mig 4 timmar i dag och städa hela lägenheten:) men nu är julen borta och det är fint här hemma:)

Nu sitter jag och väntar på att golven ska torka så jag sedan kan duscha ska åka till ramsele i kväll till Johannes mormor som fyller år i morgon så då blir det över nattning där och i morgon kanske de blir till att pippla och åka skoter en sväng och självklart gratta gudrun:)


I dag då jag städade vart de jobbigt en liten stund  började grinna en skvät . hittade bilden på farmor i en låda bilden var ju i kyrkan då hennes begravning va så i lappen stog det vilka salmer och och farmors dödsanons

farmor hade ju skrivit sin dödsanåns innan hon dog min kusin hittade den i farmors bibel.


så här stog det på hennes dödsanåns


Till mina kära

jag lämnat har

var inte ledsna

jag har det bra

Minns mig med glädje

tala om mig i bland

Röster hörs bra från

strand till strand


då jag hade läste kunde jag inte hålla tårarna in,

saknaden är så stark efter dig farmor jag älskar dig<3

I dag är det den 8 och farmor har nu varit i från mig i 8 månader, jag har fortfarande känslan av att du sitter i din två på kärnen fast du inte gör det, kan få för mig att jag ska ringa och kolla hur de är med dig, men då kommer man på det i sista stund just de farmor finns ju inte mer.:/

Skulle göra vad som hälst bara för att få ha dig här på jorden så jag kunde komma och hälsa på dig var med dig i lägenheten bara för att få träffa dig och ha dig i ens närhet skulle så gärna vilja komma in i din lägenhet och du kommer i mot en och ska ge mig en kram , vill känna lukten av min farmor. Jag älskar dig farmor<3<3<3


Ovido - Quiz & Flashcards